4.6.2014

Swimming wear ♥

Rakastan sitä, kun loppukeväästä kauppoihin saapuu värikkäitä bikineitä ja ranta-asusteita. Hypistelen joka vuosi uusia mallistoja ja hukun siihen väriskaalaan unelmoiden trooppisen rannan valkoisesta hiekasta ja palmun lehvien huminasta meriveden loiskahdellessa leppoisasti. Joudun jossain vaiheessa kesää toteamaan, että tää mielikuva ei täällä Suomessa tule toteutumaan, mutta sellanen haave mulla aina on siinä bikinihyllyillä.
Toisinaan taas haaveilen kymmenestä parista uusia bikinejä, mutta aina mä päädyn siihen vanhaan luottopariin. Ne kun ei petä koskaan.

Kokosin yhden kollaasin näistä mun bikiniunelmista (koska aina saa haaveilla) ja loppuun lisäsin vielä muutamat inspiraatiokuvat kaftaanista. Oli muuten älytön tahtojen taisto saada haettua kyseistä vaatekappaletta oikeella sanalla, ennen kun bongasin sanan caftan ja alko löytyy omaa visiota vastaavia kuvia. : D Ja sanan suomennoksesta en ole nyt sata varma, mutta enköhän mä tuu tolla ihan ymmärretyks. ; )


Bikinit tottakai Nellyltä, koska siellä sattui olemaan hyvä valikoima kivoja bikinejä. : D Omaks suosikiks nous noi söpöt pallokuvioiset bikinit. ♥
Mulla on nyt hieman säätämistä näiden leveyksien kanssa, joten toi kuva näkyy suht pienenä, mutta korjaan asian hetimiten. : ) Kukaan ei varmaan jaksa tihrustaa tulevaisuudessa mun kollaaseja suurennuslasin kanssa, jos ne on tota kokoluokkaa. 



Kuvat: Pinterest

Rantatyylin täydentää kevyt kaftaani, jonka voi laittaa kätevästi bikinien päälle auringonoton välissä. Toi myös suojaa kivasti auringolta, mutta on sen verran ilmava, ettei se päällä paahdu helteessä. Kannattava sijotus siis, jos aikoo suunnata tänä kesänä pidemmäks aikaa aurinkoon. : ))

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti