29.5.2014

Blogin aloitus

Olen kirjoittanut ja deletoinut, kirjoittanut ja pyyhkinyt sen tekstin pois monta kertaa, turhautunut olemattomista äänistä, jotka katkaisee jokaisen häivähdyksenkin ideasta, ja samalla päättänyt saada tämän kirjoitettua. Tiedättekö sen tunteen, kun ajatus vain virtaa ja tekstiä syntyy kuin itsestään? Sitä mä yritän tavoitella nyt.
Päätin aloittaa kolmannen blogini täysin puhtaalta pöydältä. Mä rakastan kirjoittaa aiheesta kuin aiheesta, mutta oon kasvanut noista mun edellisistä blogeista sen verran, että nyt tarvitaan jo sitä puhdasta arkkia jolle piirtää uudet elämänviivat. 
Ruutuun tekstiä lyö kohta 16-vuotias tyttö, jonka intohimona on muoti, urheilu ja hyvinvointi. Uusimpana villityksenä terveelliset kokkailut, vanhana paheena jumalaiset kengät. Blogiin tarkoituksenani oli kirjoittaa mieltä vaivaavista asioista, inspiraatiosta ja kaikesta mikä tekee mut onnelliseksi. Ulkoasu ei ole vielä täydellinen, mutta tästä se lähtee. Tervetuloa blogiin! : ))

Love the summer
Kuva: Pinterest

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti